Top

Vásárlási tudnivalók

Témakörök

Ha a terméket a kosárba tetted, választhatsz, hogy folytatod a vásárlást vagy kasszához lépsz. Ha folytatod a vásárlást, a korábban kiválasztott termék nem vész el, ugyanis mi a kiválasztott termékeket gyűjtjük a kosaradban, böngéssz nyugodtan tovább. Ha végeztél és fizetni szeretnél, akkor menj a kosárba. Itt még tudsz változtatni a rendeléseden, esetleg növelni a termékek darabszámát vagy esetleg kivenni egy terméket.

Ezen az oldalon tudod beváltani a kuponjaidat, amennyiben kaptál ilyet valamely akciónk keretében.

 

A fizetéshez klikkelj a "Rendelés feladása" gombra. Ezzel elindul a rendelési folyamat, melynek során meg kell majd adnod, hogy kérsz-e kiszállítást vagy személyesen szeretnéd átvenni a rendelésed, illetve milyen névre és címre állítsuk ki a számlát.

 

Amennyiben korábban már regisztráltál az áruházban (vásárlás során adtál meg jelszót), akkor add meg az e-mail címedet és a választott jelszavad. (Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor segítünk és küldünk ideigleneset!). Amennyiben még nem rendelkezel regisztrációval, nyomj a "Vásárlás regisztrációval" gombra vagy ha regisztráció nélkül szeretnél vásárolni, akkor nyomj a "Vásárlás regisztráció nélkül" gombra.

 

Válaszd ki, milyen címre küldjük a megrendelést (akkor is adj meg címet ha személyesen szeretnéd átvenni a rendelést, ezt használhatod szállítási címnek is). Ha már rögzítettél korábban címet, adhatsz meg újat is vagy választhatsz a korábbiak közül. Ha más címre szeretnéd a számlát, mint a szállítást, akkor azt is itt adhatod meg, választhatod ki. Mindenképpen olyan telefonszámot adj meg, amin szükség esetén elérhetünk, illetve amin a futár is el tud érni a szállítás napján (javasoljuk a mobil telefonszám megadását).

 

Nem kötelező jelszót megadni! Ha megadsz egy jelszót, akkor automatikusan regisztrált felhasználó leszel és adataidat el tudjuk tárolni, részt veszel hűségpont rendszerünkben és számos szolgáltatást tudsz igénybe venni. Ha nem adsz meg jelszót, akkor is rendelhetsz, de legközelebb ismét meg kell adnod minden adatot és a regisztrált vásárlóknak szóló kedvezményekben sem részesülhetsz!

 

A következő lépésben tudod kiválasztani a megrendelésed átvételének módját. Ez lehet személyes átvétel vagy házhozszállítás. Ezekről később olvashatsz bővebben!

 

Az utolsó oldalon ellenőrizheted adataidat, a megrendelt termékeket. Amennyiben futárszolgálattal kéred a szállítást, megadhatsz egy mobilszámot, melyre a futárszolgálat a szállítás napján küld egy SMS értesítőt, hogy mely órákban várható az érkezése. Ezen az oldalon írhatsz rövid üzenetet a futárnak, illetve nekünk, a vásárlással, illetve a szállítással kapcsolatban. Amennyiben fel szeretnéd használni a hűségpontjaidat, akkor ezt itt jelölheted és természetesen azt is láthatod, hogy az adott rendelésedhez mennyi hűségpontot fogsz kapni.

 

Ha mindent rendben találsz, akkor már csak a vásárlási feltételek elfogadása van hátra, majd a "Rendelés elküldése" gombbal véglegesítheted a rendelésedet.

 

Megrendelésedről egy tájékoztató e-mail-t küldünk, amiben majd minden információt megtalálsz. Ez nem számít a rendelés visszaigazolásának, ezt később fogjuk küldeni, amint feldolgoztunk a megrendelésed. A visszaigazolást általában munkaidőben 1 órán belül, de legkésőbb 4 órán belül megkapod. Amennyiben ez elmaradt, nem kaptad meg kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A rendelés leadás után e-mail-ben kapod meg a rendelésed azonosítóját (pl. HU-20120402-123456), amire később tudsz hivatkozni, ha érdeklődni szeretnél a csomagod után.

 

Amennyiben 48 órán belül nem kapsz a megrendelésedre visszaigazoló e-mail-t, rendelésedtől elállhatsz, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól.

 

Amennyiben a megrendelés leadását követően változtatni szeretnél a rendeléseden (termékeket hozzáadni, esetleg törölni), erre lehetőség van egészen addig, amíg a rendelés állapota "Új rendelés" vagy "Visszaigazolva". Ha a rendelés állapota "Csomagolás alatt" vagy "Szállítás alatt", akkor sajnos a csomag tartalmán módosítani nem áll módunkban. Rendelésed állapotát a "Rendelések" menüpontban tudod követni, amit a profil csíkon találsz. A rendelés esetleges módosításához vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

 

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Magyarország egész területére szállítunk, egységes díjszabással.

Ha rendelésed bruttó végösszege meghaladja a 20.000 Ft-ot, akkor a csomagot INGYEN szállítjuk házhoz! 

Szállítási és csomagolási díjtáblázat

Megrendelés bruttó végösszege Fizetendő (bruttó)
0 - 9 999 Ft 1800 Ft
20 000 Ft felett INGYENES!
   

Mikor kapom meg a csomagot?

Minden termék oldalán megtalálod, hogy az adott terméknek mi a várható "Szállítási ideje". Ez azt jelenti, hogy az esetek nagy többségében a terméket ezen határidőn belül megkapod. Természetesen, közbejöhetnek rajtunk kívülálló események, melyek miatt ettől néha el kell térnünk, de ezt minden esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezzük feléd.

Amennyiben egy termék mellett a várható szállítási idő "1 munkanap" illetve látható a "Raktáron" jelzés, az azt jelenti, hogy a délután 15 óráig leadott rendelésbe foglalt terméket már a következő munkanapon kiszállítjuk. Amennyiben vidéki Pick Pack Pontra kéred az átvételt a szállítási határidő 2 munkanapra módosul!

Ki fogja kiszállítani a rendelésemet?

Házhozszállítás futárszolgálattal

A megrendeléseket  GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálat szállítja házhoz, jellemzően hétköznaponként 8 és 17 óra között.

Kérjük, olyan szállítási címet adj meg, ahol a csomag 8 és 17 óra között sikeresen kézbesíthető. Telefonos elérhetőséghez szintén olyan telefonszám megadását javasoljuk, ahol napközben elérhető vagy.

A csomag érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben tájékoztatjuk Vásárlóinkat!

A futár cég alkalmazottai alapesetben a csomagokat a bejáratig szállítják. Ez családi házak esetén a kertkaput, társasházak esetén a lakás ajtaját jelenti. Természetesen meg lehet kérni a futárt adott esetben, hogy segítsen például telken belül beszállítani (garázsba, tárolóba stb.), de ez hivatalosan nem tartozik a munkakörükbe, ezért ezt kérjük egyénileg intézzétek a futárral.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz egy diszpécsertől a csomagod felől. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre és a megrendelést töröljük.

A rendelés során a "Megjegyzés a futárnak" rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható cím esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást, amely alapján a futár könnyebben odatalál. A kapucsengő számának megadásával is sokat segíthetsz!

Amennyiben a megrendelés feladásakor kérsz SMS értesítőt, úgy a szállítás napján reggel SMS-ben értesít a futárszolgálat:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.: milyen időintervallumban várható aznap a kiszállítás

A feladott csomag csomagszámát mind e-mail-ben, mind az értesítő SMS-ben megkapod, ezen a számon hivatkozhatsz a csomagodra, ha problémád akad.


GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetőségei
:

 

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.GLS

+36 1 802 0265

+36 20 890-0660

info@gls-hungary.com

A következő oldalon Interneten is nyomonkövetheted csomagod (a csomagszámot a kiszállítást megelőző napon küldjük el).

GLS csomagkereső

Címünk: Debrecen, Böszörményi út 193. - a parkolás INGYENES!

Amennyiben a megrendelés feladásakor a személyes átvételt választod, amint minden termék megérkezett és összeállt a csomag, mi küldünk egy értesítő e-mailt, hogy jöhetsz a termékekért. A foglalt rendeléseket személyes átvétel esetén 10 napig tudjuk tartani, azután töröljük, ezért kérünk, minél hamarabb vedd át!

Személyes átvételre hétköznap 10 és 16:30 óra között van lehetőség. Patikánkban készpénzben, vagy bankkártyával tudsz fizetni. A közelében az alábbi címen található ATM: Táblás u. 32. alatt OTP ATM található.

Fizetés az áru átvételekor (utánvét)

Amennyiben házhozszállítást választottál, lehetőség van utólagos, készpénzes és bankkártyás fizetésre is a futárnál. Ebben az esetben a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned a rendelés ellenértékét. A futárszolgálatnak az átvételkor készpénzben és bankkártyával is lehet fizetni. American Express kártyával nem lehetséges a futárnál történő fizetés. 

Fizetés helyben, patikában való átvétel esetén

Ha személyes átvételt jelölt meg a vásárlás során, akkor lehetősége van helyben készpénzzel vagy bankártyával kiegyenlítenie tartozását.

Fizetés kedvezményes kuponnal (csak on-line rendelés leadása esetén)

Amennyiben kedvezményes kupont szeretnél felhasználni a fizetéshez, erre a fizetés menüpontban van lehetőséged. Egy vásárlás alkalmával csak egy kupon használható fel, és kupont érvényesíteni csak házhozszállítás esetén tudsz, személyes átvételnél erre nincs lehetőség.

Az allatdoki.hu oldalon, hírlevélben, más felületen megjelenő, de az allatdoki.hu áruházra vonatkozó reklámban feltüntetett akciók, kedvezmények, kuponok és vásárlási utalványok alapesetben nem összevonhatóak. Minden vásárlás során csak egy féle kedvezmény érvényesíthető.

Ez a korlátozás nem vonatkozik a hűségpontok felhasználására, valamint olyan akciókra, ahol a többes felhasználás külön engedélyezve van.

További kérdése van? Kattintson ide!